COVID-19 bezpieczeństwo w Szerokie Wody
RECEPCJA
- Relacja z gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji mailowej/telefonicznej.
- Obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, przy wejściu do restauracji, w toaletach.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury ciała każdego gościa.
- Po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji, goście proszeni są o dezynfekcję dłoni.
- Prosimy o noszenie maseczek w częściach wspólnych obiektu oraz dezynfekcję rąk.
- Recepcja pracuje w systemie zmianowym.
- Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo).
POKOJE I CZĘŚCI PUBLICZNE
- W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie.
- Doba hotelowa obowiązuje w godzinach 15.00-11:00.
- Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność gości w pokoju.
- Informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy.
- Podczas przygotowania pokoju dla gości stosujemy ozonator.
- W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.
- Pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach.
- Części wspólne - korytarze i toalety poddawane są dezynfekcji.
GASTRONOMIA
- W restauracji Laguna Marine Food & Drink goście korzystają ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki są ustawione w odstępach 1,5 m.
- Przed wejściem do restauracji goście proszeni są o zdezynfekowanie dłoni, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym znajduje się przed wejściem do restauracji.
- Dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą gościa, a także po niej.
- Kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco.
- Dezynfekcja stolików odbywa się każdorazowo po konsumpcji przez gościa.
- Karty menu są zalaminowane w celu uproszczonej dezynfekcji.