COVID-19 bezpieczeństwo w Szerokie Wody

 

RECEPCJA

  • Relacja z gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji mailowej/telefonicznej.
  • Obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, przy wejściu do restauracji, w toaletach,
  • Obiekt zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury ciała każdego gościa.
  • Po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji, goście proszeni są o dezynfekcję dłoni.
  • Prosimy o noszenie maseczek w częściach wspólnych obiektu oraz dezynfekcję rąk.
  • Recepcja pracuje w systemie zmianowym.
  • Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo).

POKOJE I CZĘŚCI PUBLICZNE

  • W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie.
  • Doba hotelowa obowiązuje w godzinach 15.00-11:00.
  • Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność gości w pokoju.
  • Informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy.
  • Podczas przygotowania pokoju dla gości stosujemy ozonator.
  • W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.
  • Pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach.
  • Części wspólne - korytarze i toalety poddawane są dezynfekcji.

GASTRONOMIA

  • W restauracji Laguna Marine Food & Drink goście korzystają ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki są ustawione w odstępach 1,5 m.
  • Przed wejściem do restauracji goście proszeni są o zdezynfekowanie dłoni, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym znajduje się przed wejściem do restauracji.
  • Dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą gościa, a także po niej.
  • Kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco.
  • Dezynfekcja stolików odbywa się każdorazowo po konsumpcji przez gościa.
  • Karty menu są zalaminowane w celu uproszczonej dezynfekcji.