Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych jest Dagmor sp. z o.o., ul. Limanowskiego 8a, 76-270 Ustka, numer KRS 0001026972, kapitał zakładowy 750.000,00 zł.
- Celem zbierania danych jest: wykonanie umowy krótkotrwałego zakwaterowania oraz świadczenie innych usług, zapewnienie bezpieczeństwa mienia i osób, zabezpieczenie możliwości dochodzenia roszczeń.
- Podstawa przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit b) (wykonanie umowy krótkotrwałego zakwaterowania, świadczenie usług) i f) (monitoring, dochodzenie roszczeń) RODO.
- Na terenie Administratora danych stosowany jest monitoring w miejscach ogólnie dostępnych (np. recepcja, korytarz) oraz na terenie przylegającym do obiektów (np. parking, teren przed głównym wejściem).
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Szczegółowe zasady realizacji podanych określone zostały w RODO.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania umowy krótkotrwałego zakwaterowania, świadczenia usług oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe realizacja umowy krótkotrwałego zakwaterowania lub świadczenie innych usług. W przypadku braku zgody na przetwarzanie wizerunku konieczne jest opuszczenie obszarów objętych monitoringiem.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana mogą zostać przekazane podmiotom, które na podstawie przepisów prawa oraz stosownych umów przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Dagmor sp. z o.o.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe związane z umową krótkotrwałego zakwaterowania lub świadczenia usług będą przechowywane przez okres wynikający z umowy oraz z przepisów dotyczących rachunkowości oraz dodatkowo prawa cywilnego w zakresie dotyczącym wykonywania umowy oraz dochodzenia roszczeń z niej wynikających.
- Dane osobowe pochodzące z monitoringu przechowywane będą przez okres do 20 dni od dnia dokonania nagrania.
Dyrekcja Szerokie Wody Sea&Sand
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej RODO, informujemy:
- Administratorem danych jest DAGMOR Sp. z o.o. z siedzibą w Ustka, ul. Limanowskiego 8a, NIP 839-323-65-47, e-mail: dagmor@dagmor.pl
- Celem zbierania danych jest wykonanie umowy krótkotrwałego zakwaterowania oraz świadczenie innych usług, zapewnienie bezpieczeństwa mienia i osób, zabezpieczenie możliwości dochodzenia roszczeń.
- Podstawa przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit b) (wykonanie umowy krótkotrwałego zakwaterowania, świadczenie usług) i f) (monitoring, dochodzenie roszczeń) RODO.
- Na terenie Administratora danych stosowany jest monitoring w miejscach ogólnie dostępnych (np. recepcja, korytarz, restauracja, sala zabaw) oraz na terenie przylegającym do obiektów (np. teren przed głównym wejściem).
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Szczegółowe zasady realizacji podanych określone zostały w RODO.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania umowy krótkotrwałego zakwaterowania, świadczenia usług oraz zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe realizacja umowy krótkotrwałego zakwaterowania lub świadczenie innych usług. W przypadku braku zgody na przetwarzanie wizerunku konieczne jest opuszczenie obszarów objętych monitoringiem.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana mogą zostać przekazane podmiotom, które na podstawie przepisów prawa oraz stosownych umów przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Szerokie Wody Sea &Sand.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe związane z umową krótkotrwałego zakwaterowania lub świadczenia usług będą przechowywane przez okres wynikający z umowy oraz z przepisów dotyczących rachunkowości oraz dodatkowo prawa cywilnego w zakresie dotyczącym wykonywania umowy oraz dochodzenia roszczeń z niej wynikających.
- Dane osobowe pochodzące z monitoringu przechowywane będą przez okres 30 dni od dnia dokonania nagrania.
PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin Szerokie Wody Sea & Sand określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji oraz zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując rezerwacji Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
- Przestrzeganie regulaminu dotyczy wszystkich Gości przebywających na terenie Szerokie Wody Sea & Sand.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji obiektu, w każdym pokoju, a także na stronie internetowej obiektu: www.szerokiewody.pl w zakładce: „Warunki korzystania”.
DOBA HOTELOWA
- Jednostką określającą długość pobytu w pokoju jest doba hotelowa.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- Prośbę przedłużenia doby hotelowej gość powinien zgłosić w recepcji do dnia poprzedzającego wymeldowanie. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych lub w przypadku gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu gościa w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt lub braku wolnych miejsc.
- Zajmowanie pokoju przez Gościa po godzinie 11:00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu i podlega opłacie za dodatkową dobę według aktualnego cennika.
MELDUNEK
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem (dowodu osobistego, prawa jazdy lub paszportu). W przypadku odmowy okazania w/w dokumentu, obsługa obiektu ma prawo odmówić zameldowania Gościa i wydania karty do pokoju. Obsługa obiektu uprawniona jest do spisania danych osobowych obejmujących imię i nazwisko, adres, seria i numer dowodu osobistego oraz PESEL Gościa w celu zapewnienia możliwości dochodzenia roszczeń.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezameldowane w obiekcie mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00. Przebywanie osoby niezameldowanej w pokoju Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej do pokoju Gościa, według cen obowiązujących w dniu dokwaterowania.
- Obiekt może nie wyrazić zgody na przyjęcie Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub mieniu gości, szkody na osobie gościa, pracownikach obiektu lub innych osobach przebywających w obiekcie.
- Dzieci do lat 5 przebywają bezpłatnie, jeżeli śpią z rodzicami.
- W przypadku opuszczenia przez Gościa Obiektu w terminie wcześniejszym niż zawarty w umowie gwarantowanej rezerwacji, różnica w kosztach pobytu nie zostanie zwrócona.
- W przypadku przybycia Gościa do Obiektu w drugim dniu zarezerwowanego pobytu ( po wcześniejszym poinformowaniu recepcji Obiektu ) Gość zostaje obciążony kosztami pobytu również za pierwszą dobę hotelową zgodnie z umową gwarantowaną rezerwacji.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa bez podania przyczyny.
USŁUGI
- Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
- Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku oraz profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie; bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu; sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- Śniadania serwowane są w formie bufetu szwedzkiego przy minimum 20 osobach. Wynoszenie jedzenia z sali konsumpcyjnej wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty za dany posiłek.
- Istnieje możliwość zamówienia posiłku do pokoju w godzinach otwarcia Restauracji Laguna Marine Food & Drink. Room service płatny dodatkowo 20 PLN każdorazowo.
- W celu zamówienia dodatkowej poduszki, koca, kołdry Gość proszony jest o kontakt z recepcją.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 13 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem rodziców lub opiekunów prawnych. Rodzice / opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość obiektu ponosi pełną i solidarną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy, z winy osób zajmujących razem z nim pokój, wyrządzonych przez posiadane zwierzęta lub z winy odwiedzających go osób. Wskazana odpowiedzialność solidarna obejmuje również zobowiązanie Gościa do uregulowania dodatkowych opłat naliczonych przez personel obiektu na podstawie niniejszego regulaminu.
- W przypadku rażącego naruszenia regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i papierosów elektronicznych poza wyznaczonym do tego miejscem. W przypadku powzięcia przez personel obiektu informacji o nieprzestrzegania tej zasady lub wyczucia zapachu pozostawionego przez papierosy (w tym elektroniczne), obiekt obciąży Gościa kwotą w wysokości 1000 PLN – każdorazowo. W/w kwota zostanie doliczona do rachunku Gościa.
- W związku z zainstalowanym w obiekcie systemem PPOŻ, gość zobowiązuje się do przestrzegania ogólnych zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Drogi ewakuacyjne znajdują się w biurku w każdym pokoju.
- W przypadku uruchomienia przez Gościa czujnika alarmu przeciwpożarowego wskutek palenia tytoniu na terenie hotelu lub nieuzasadnionego uruchomienia alarmu przeciwpożarowego poprzez zbicie szybki alarmowej systemu ppoż., Obiekt naliczy opłatę w wysokości 1000 PLN. W przypadku gdy na skutek uruchomienia przez gościa w/w systemu sygnalizacji ppoż. nastąpi przyjazd Jednostki Straży Pożarnej, Gość pokrywa wszystkie koszty akcji z tym związanej, w tym mandat wystawiony przez Dowódcę Jednostki Straży Pożarnej przybyłej do obiektu na skutek czynności sprowokowanych przez Gościa.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
- W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez gościa do obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe, a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.
- Z chwilą wystąpienia lub ustalenia jakichkolwiek usterek lub uszkodzeń w pokoju, Gość jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym pracownika recepcji. W przypadku braku zgłoszenia usterki lub uszkodzenia w terminie do godziny od przekazania karty do pokoju lub wykrycia usterki lub uszkodzenia, przyjmuje się, że usterka lub uszkodzenie wystąpiło w trakcie zajmowania pokoju przez Gościa.
- Wszelkie roszczenia Obiektu w stosunku do Gościa związane z ustalonymi usterkami lub uszkodzeniami, dochodzone będą według rzeczywistych kosztów ich usunięcia oraz utraconych korzyści (np. związanych z koniecznością odwołania kolejnych rezerwacji).
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na balkonie, w pojeździe oraz żywych zwierząt niezależnie od tego, czy pojazd ten został zaparkowany na parkingu obiektu, czy poza jego terenem.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego, mogą zostać odesłane na wskazany przez gościa adres, na jego koszt, tylko na prośbę Gościa.
- W przypadku nie otrzymania od gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa powyższe przedmioty przez okres jednego tygodnia, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność obiektu.
- Artykuły spożywcze oraz leki nie będą przechowywane.
CISZA NOCNA
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
- 9
REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja, po czym zostają one przekazane kierownikowi obiektu.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od daty zgłoszenia.
POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Obiekt akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie obiektu za dodatkową opłatą. Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie obiektu. Zabronione jest wprowadzanie zwierząt do restauracji. Obiekt ma prawo odmówić usług sprzątania przy obecności zwierzęcia w pokoju.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Obiekt prowadzi sprzątanie bieżące pokoi, które odbywa się codziennie poza niedzielami i dniami świątecznymi. W pokojach znajdują się komunikatory, które ułatwiają Służbie Pięter pracę. Wymiana pościeli odbywa się na życzenie gościa, nie częściej niż raz na 7 dni pobytu.
- W trosce o ekologię obiekt wprowadza następujące rozwiązanie: ręczniki pozostawione na podłodze oznaczają wymianę na nowe, a pozostawione na wieszakach ponowne użycie.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kosztami w wysokości 500 PLN za dodatkowe sprzątanie związane z nietypowymi zabrudzeniami np. zabrudzeniami spowodowanymi zaburzeniami gastrologicznymi. W/w kwota zostanie doliczona do rachunku gościa.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów oraz innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości obiektu.
- Gościom nie wolno dokonywać zmian w pokojach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwa korzystania.
- Na posiłkach obowiązuje strój formalny.
- Obiekt ma prawo zażądać od Gościa uregulowania rachunku za pobyt w dniu zameldowania.
- 10. Rozmowy telefoniczne pomiędzy pokojami oraz innymi telefonami wewnętrznymi są bezpłatne.
- Ze względu na przepisy bezpieczeństwa przeciwpożarowego zabronione jest używanie w pokojach grzałek, farelek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
- Karty od pokoi wydawane są w ilości 1 egzemplarz na pokój. Zgubienie karty wiąże się z obciążeniem Gościa opłatą w wysokości 100 zł. W/w kwota zostanie doliczona do rachunku gościa.
- Korzystanie ze Strefy SPA: jacuzzi oraz sauny pod wpływem alkoholu jest surowo zabronione.
- Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług Obiektu Szerokie Wody regulują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Strefa SPA jest strefą ciszy. Uprasza się o wyciszenie telefonów komórkowych. Bezpośrednio przed zabiegiem nie należy spożywać ciężkich posiłków i alkoholu. W przypadku rezygnacji z zabiegu lub chęci zmiany jego terminu prosimy o zgłoszenie tego faktu minimum 24 godziny wcześniej. Brak takiej informacji skutkuje potraktowaniem bonu jako zrealizowanego jak i doliczeniem usługi do rachunku Gościa. Za rzeczy pozostawione na terenie strefy SPA personel nie ponosi odpowiedzialności.
- W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Obiekcie.
- Aktualny cennik usług i opłat w Obiekcie znajduje się w recepcji.
Z góry dziękujemy za przestrzeganie regulaminu obiektu.
Dyrekcja Szerokie Wody Sea&Sand
Obiekt Szerokie Wody Ustka przyjmuje Gości wraz ze zwierzętami domowymi. Prosimy o zgłoszenie przyjazdu ze zwierzęciem podczas dokonywania rezerwacji pobytu. Pobyt czworonoga jest płatny według obowiązującego aktualnie cennika.
REGULAMIN POBYTU ZWIERZĄT
- Obiekt wymaga zgłoszenia pobytu psa na etapie dokonywania rezerwacji.
- Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt chorych lub w trakcie rekonwalescencji.
- Opiekun zwierzęcia oświadcza, że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi zagrożenia dla innych osób i zwierząt.
- Opiekun psa zobowiązany jest do sprawowania nad nim należytej pieczy, w szczególności wyprowadzenia go na smyczy, sprzątania nieczystości, nie wprowadzania go do restauracji Laguna Marine w porze śniadaniowej, strefy SPA, gabinetu masażu oraz sali zabaw.
- Dbając o bezpieczeństwo, zwierzę powinno posiadać smycz, obrożę, kaganiec, klatkę – w zależności od gatunku zwierzęcia.
- Zwierzę musi posiadać własne posłanie.
- W ramach pobytu, Właściciel otrzymuje miseczki. Akcesoria stanowią własność obiektu i przeznaczone są wyłącznie do użytku przez zwierzę w pokoju hotelowym.
- Zwierzęta na czas śniadania pozostają w pokoju. Zabroniony jest w tym czasie pobyt zwierząt w restauracji.
- Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku, sofach i fotelach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju i na terenie obiektu.
- Opłata za pobyt psa o wadze większej niż 8 kg wynosi 80zł za dobę, mniejszego zwierzęcia (do 8 kg) 50zł za dobę.
- Zwierzę przebywające na terenie Szerokie Wody nie może przeszkadzać i zakłócać wypoczynku innym Gościom przebywającym na terenie obiektu. Pies nie powinien być pozostawiony sam w pokoju, jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.
- W przypadku, gdy pracownicy obiektu będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych gości, niszczy mienie obiektu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych gości, pracownicy Szerokie Wody będą starać się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania tego problemu. Jeśli kontakt będzie niemożliwy, obiekt zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z Obiektu do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
- Właściciel zwierzęcia odpowiada za czystość po nim – w pokoju, częściach
ogólnodostępnych, jak również na terenie otaczającym Szerokie Wody. Prosimy o sprzątanie po swoim pupilu (torebki na nieczystości dostępne są w recepcji). - Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Szerokie Wody.
- Sprzątanie pokoju, w którym przebywa zwierzę odbywa się wyłącznie podczas obecności jego właściciela/opiekuna lub podczas nieobecności zwierzęcia. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania.
- Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych gości spowodowane przez jego zwierzę.
- Gość przyjeżdżający ze zwierzęciem w trakcie meldunku poświadcza pisemnie fakt zapoznania się z powyższym regulaminem i jego akceptację.
Regulamin warunków rezerwacji i anulacji pobytu
- Rezerwacji można dokonać w formie
a) ustnej (telefoniczna, dokonana bezpośrednio w obiekcie)
b) pisemnej (e-mail, formularz na stronie, system rezerwacji) - Wysłane potwierdzenie rezerwacji stanowi umowę między osobą dokonującą rezerwacji a obiektem.
- Osoba dokonująca rezerwacji zobowiązana jest do wpłaty zadatku zgodnie z informacjami zawartymi w otrzymanym potwierdzeniu rezerwacji.
- Wpłacony zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny usługi noclegowej objętej potwierdzeniem rezerwacji. W przypadku niedopełnienia warunków obiekt ma prawo anulować niezagwarantowaną rezerwację na korzyść innej osoby.
- Kwota wpłacona tytułem zadatku nie podlega zwrotowi.
- W przypadku anulowania rezerwacji obiekt obciąży gościa kwotą w wysokości 30% wartości całego pobytu.
- W sytuacji losowej, na podstawie pisemnego zgłoszenia do recepcji przez rezerwującego, istnieje możliwość przeniesienia zadatku na inny termin, przy czym zgłoszenie powinno nastąpić nie później niż 30 dni przed przyjazdem. Pozostałą kwotę (kwota podana w potwierdzeniu rezerwacji pomniejszona o kwotę wpłaconą jako zadatek) należy zapłacić w recepcji w dniu przyjazdu.
- W sytuacji związanej z pandemią COVID-19 stale aktualizujemy nasze zasady anulowania rezerwacji, aby zapewnić jak największą elastyczność i komfort planowania wyjazdów. Kwota zadatku jest wymieniana na voucher, który można zrealizować w terminie 365 dni. Rozwiązaniem jest również przeniesienie terminu rezerwacji na dogodny dla gościa z uwzględnieniem warunków cenowych w okresie nowo powstałej rezerwacji.
- Zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu podany termin pobytu jest wiążący dla obu stron. W przypadku skrócenia pobytu, obiekt nie zwraca wpłaconych środków.
- Umowa, którą stanowi potwierdzenie rezerwacji wygasa w dniu wyjazdu podanym w otrzymanym potwierdzeniu.
- Istnieje możliwość pobytu wykraczającego poza termin podany w potwierdzeniu rezerwacji. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji najpóźniej w dniu poprzedzającym wymeldowanie z obiektu. Obiekt przedłuży pobyt w miarę możliwości.
- Spory między gościem a obiektem będą rozpatrywane przed sądem właściwym dla siedziby obiektu.