Relacja z gościem jest nawiązana już na etapie rezerwacji i skierowana w stronę relacji mailowej/telefonicznej.
Obiekt jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, przy wejściu do restauracji, w toaletach.
Obiekt zastrzega sobie prawo do zmierzenia temperatury ciała każdego gościa.
Po wejściu do obiektu, przed podejściem do recepcji, goście proszeni są o dezynfekcję dłoni.
Prosimy o noszenie maseczek w częściach wspólnych obiektu oraz dezynfekcję rąk.
Recepcja pracuje w systemie zmianowym.
Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo).
POKOJE I CZĘŚCI PUBLICZNE
W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie.
Doba hotelowa obowiązuje w godzinach 15.00-11:00.
Wszystkie czynności będą wykonywane pod nieobecność gości w pokoju.
Informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek i poręczy.
Podczas przygotowania pokoju dla gości stosujemy ozonator.
W przestrzeniach publicznych umieściliśmy instrukcje nt. zachowania zasad bezpieczeństwa i higieny.
Pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach.
Części wspólne – korytarze i toalety poddawane są dezynfekcji.
GASTRONOMIA
W restauracji Laguna Marine Food & Drink goście korzystają ze stolików wybranych przez kelnera, stoliki są ustawione w odstępach 1,5 m.
Przed wejściem do restauracji goście proszeni są o zdezynfekowanie dłoni, dystrybutor ze środkiem dezynfekującym znajduje się przed wejściem do restauracji.
Dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą gościa, a także po niej.
Kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco.
Dezynfekcja stolików odbywa się każdorazowo po konsumpcji przez gościa.
Karty menu są zalaminowane w celu uproszczonej dezynfekcji.